بنر مطالب پرواز24

بروز رسانی مقررات سفر به کشور اتریش در شرایط کنونی

بسمه تعالی

شماره: ۱۲۹۳/ م ب تاریخ :۱۴۰۰/۱۲/۰۴

23FEB2022

به: رؤسای محترم شعب “هما” و مدیران محترم دفاتر خدمات مسافرت هوایی

موضوع: بروز رسانی مقررات سفر به کشور اتریش در شرایط کنونی

احتراما مقررات جدید سفر به کشور اتریش و رعایت پروتکل های بهداشتی این کشور در ارتباط با جلوگیری از گسترش ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) به شرح ذیل اعلام می گردد. مسافران دارای مدارک ذیل می توانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور اتریش سفر نمایند. این رویه جایگزین بخشنامه ۱۲۷۹ م ب می گردد.

۱، پاسپورت اتحادیه اروپا / ایسلند /نروژ/سوئیس/ انگلستان / آمریکا/ کانادا

۲. اقامت اتحادیه اروپا / ایسلند /نروژ /سوئیس

۳، ویزای تایپ D اتریش و حوزه شنگن دارای اعتبار

۰۴ ویزای تایپ C اتریش

کلیه مسافران بالای ۱۲ سال در پروازهای ورودی به اتریش می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند. لیست مراکز تایید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل دریافت می باشد.

مسافران دارای کارت واکسیناسیون که از نوبت واکسن جانسون ۲۱ روز با از دومین نوبت واکسن فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا سینوفارم ۱۴ روز گذشته باشد از انجام تست PCR معاف خواهند بود، مشروط بر اینکه از زمان انجام واکسن بیش از ۲۷۰ روز نگذشته باشد. مسافرانی که ۲۷۰ روز از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد می بایستی دوز تکمیلی را دریافت کرده باشند.

 

به این مطلب امتیاز دهید
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *